Zrozumieć marketing, Jabłoński Artur, Piasek Marek

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach – słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:
Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Marek Piasek – przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych – See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.

Kategoria:

Opis

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach – słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:
Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Marek Piasek – przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych – See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.

Dodatkowe informacje

Autorzy

Jabłoński Artur, Piasek Marek

Tytuł

Zrozumieć marketing

Wydawca

onepress

ISBN

978-83-283-9309-7

EAN

9788328393097

Tematyka

Ekonomia Biznes