Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów, Bondos Ilona

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.

Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP

Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia […] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.

Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG

Kategoria:

Opis

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.

Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP

Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia […] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.

Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG

Dodatkowe informacje

Autorzy

Bondos Ilona

Tytuł

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Wydawca

UMCS

ISBN

978-83-227-9598-9

EAN

9788322795989

Tematyka

Ekonomia Biznes