Jaki jest idealny przepis na udany jesienny wieczór w towarzystwie rodziny bądź znajomych? Oczywiście, gry planszowe! Nic dziwnego, że od kilku lat ta grupowa forma rozrywki zyskuje na popularności. Polecamy zestaw trzech planszówek, które umilą wam nadchodzący czas i pozwolą zjednoczyć się wokół rozgrywki.

Nie samą książką człowiek żyje. Współczesne gry planszowe to nierzadko kreatywne, wymagające i artystycznie przemyślane formy rozrywki, które potrafią wciągnąć na długie godziny. Dotyczy to osób w każdym wieku. Oferta rynkowa planszówek jest bowiem szeroka i potrafi zaspokoić wymagania nawet najbardziej zaciekłego amatora tej formy spędzania czasu. A to, że czas przy tego typu rozgrywkach biegnie wartko i miło, chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Gry planszowe to świetna okazja do towarzyskiego spotkania czy rodzinnego wieczoru. Mają one moc zbliżania ludzi i zmuszają do spontanicznych zachowań.

Crazy Games to seria gier włoskiego producenta Lisciani, skierowana do rodzin z dziećmi powyżej siódmego roku życia. Wszystkie te gry odznaczają się atrakcyjną, staranną szatą graficzną, prostymi i nieskomplikowanymi zasadami oraz – co istotne – niską, przystępną ceną. Planszówki z serii Crazy Games to gwarancja świetnej zabawy!

Crazy Games: Duch

Już od wieków mroczny zamek w Norfolk w okolicy budzi grozę. Według legendy posiadłość nawiedzona jest prze ducha ekscentrycznego odludka-księgarza, który lata temu zaginął w niejasnych okolicznościach. Jedni mówią, że zaczytał się na śmierć, inni, że oślepł i nie mógł znieść tego, że nigdy już nie sięgnie po książkę. Jedynym sposobem na uwolnienie Norfolk z wiszącej nad nim klątwy jest zamknięcie ducha na wieczność w krypcie. Trzech łowców-poszukiwaczy przygód rzuca się w wir przygody; przemierzają komnaty zamku w poszukiwaniu ducha bibliotekarza. Są uzbrojeni po zęby i mogą nawet… czarować.

„Duch” jest grą planszową przeznaczoną dla osób powyżej 7 roku życia. Bez przeszkód może stanowić rozrywkę dla całej rodziny. Jedna partia trwa około 30 minut. W rozgrywce może brać udział 2 lub 4 graczy. Podczas kooperacyjnej rozgrywki gracze znajdują się w mrocznym zamku, gdzie muszą poradzić sobie ze złem czyhającym się w mroku.

Zawartość: plansza zamku, 1 mistyczny dysk, 3 pionki łowców, 1 pionek ducha, 1 kość K6, 8 kart rytuału, 12 kart mocy, 36 kart komnat, 8 żetonów rytuału, 3 żetony akcji, 3 żetony z czaszką, 1 krypta ducha, instrukcja.

Crazy Games: Na celowniku

Gdzieś na przedmieściach – w posępnych, nieoświetlonych dzielnicach sypialnianych, gdzie nie dojeżdża żaden tramwaj – ukrył się poszukiwany przez siły zbrojne i antyterrorystyczne przestępca. Nikt jednak nie wie, kim on jest. Dlatego aby go złapać, należy najpierw odkryć jego tożsamość. W tym celu rząd wynajął trzech agentów, którzy mają doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości. Podczas rozgrywki gracze muszą być ostrożni, by nie zdradzić swojej tożsamości.

„Na celowniku” jest grą planszową przeznaczoną dla osób powyżej 7 roku życia. Świetnie nadaje się do towarzyskiego spotkania ze znajomymi bądź rodziną. Jedna partia trwa około 30 minut. W rozgrywce może wziąć udział 3 bądź 4 graczy. Gracze wcielają się w agentów i starają dotrzeć do ambasady. Jeden z graczy wciela się w zabójcę i będzie usiłował przeszkodzić pozostałym, korzystając ze swoich specjalnych umiejętności.

Zawartość: plansza, dysk dekodujący, 3 pionki agentów, 1 pionek przestępcy, 1 kość K6, arkusz identyfikacji tożsamości, 18 kart postaci, 18 kart cech charakterystycznych, 20 kart niespodziewanych zdarzeń, żetony tropów, baza danych, instrukcja.

Crazy Games: Samuraj

Era samurajów skończyła się nieodwołalnie. Nastał zmierzch legendarnej ery feudalnej w Japonii. Czterech samurajów, pozbawionych swoich mistrzów i zakonów, nieustannie rywalizuje o zaszczytny tytuł Ostatniego Samuraja. Jednak nawet teraz – w czasie, który samurajów kojarzy bardziej z legendą niż polem bitwy – jest proste zostać ostatnim spośród żyjących japońskich wojowników. Aby wygrać, gracze będą musieli przemierzyć cały archipelag Wysp Japońskich oraz toczyć pojedynki swoimi katanami, łukami, włóczniami… Ta epicka batalia rządzi się tylko jedną zasadą: zasadą honoru.

„Samuraj” jest grą planszową przeznaczoną dla osób powyżej 7 roku życia. To dobra okazja, żeby pobyć razem z rodziną bądź przyjaciółmi. Jedna parta trwa około 30 minut, a podczas niej w rozgrywce może brać udział 3 lub 4 graczy. Gracze – wcielający się w samurajów – wyruszają w podróż poprze archipelag i starają się zostać możliwie najlepszym spośród ostatnich wielkich wojowników japońskich.

Zawartość: plansza, dysk przeznaczenia, 4 pionki samurajów, 1 kość K6, 44 karty broni, 12 kart specjalnych, 12 żetonów samuraja, 1 moneta ze świątynią, 1 moneta z sandałami, świątynia, instrukcja.

Źródło: Dante

1 Shares:
Może zainteresować Cię także