SEO marketing Bądź widoczny w internecie, Andrzejczyk Adrian

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę – kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google – szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! – to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć – krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

O autorze

Adrian Andrzejczyk – od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Pracował dla takich marek jak RMF, Interia, Semahead, Delante, Abanana czy Kompan.pl. Obsłużył ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach: WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Kategoria:

Opis

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!

We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę – kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google – szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! – to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.

A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć – krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!

O autorze

Adrian Andrzejczyk – od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Pracował dla takich marek jak RMF, Interia, Semahead, Delante, Abanana czy Kompan.pl. Obsłużył ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach: WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Dodatkowe informacje

Autorzy

Andrzejczyk Adrian

Tytuł

SEO marketing Bądź widoczny w internecie

Wydawca

onepress

ISBN

978-83-283-9004-1

EAN

9788328390041

Tematyka

Ekonomia Biznes