Psychologia dla coachów, Świeży Maciej
Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować odpowiednio do potrzeb.
Czytelnik znajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
– w podtrzymywaniu motywacji i podejmowaniu wyzwań;
– w uczeniu się i twórczym podejściu do przeszkód;
– w budowaniu bardziej trafnego obrazu własnej osoby;
– w rozumieniu i kierowaniu własnymi emocjami;
– w zmianie przekonań i schematów na bardziej użyteczne.
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada również, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy też powinna zostać skierowana do terapeuty.
Opis
Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować odpowiednio do potrzeb.
Czytelnik znajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
– w podtrzymywaniu motywacji i podejmowaniu wyzwań;
– w uczeniu się i twórczym podejściu do przeszkód;
– w budowaniu bardziej trafnego obrazu własnej osoby;
– w rozumieniu i kierowaniu własnymi emocjami;
– w zmianie przekonań i schematów na bardziej użyteczne.
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada również, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy też powinna zostać skierowana do terapeuty.
Dodatkowe informacje
Autorzy | Świeży Maciej |
---|---|
Tytuł | Psychologia dla coachów |
Wydawca | Wolters Kluwer |
ISBN | 978-83-8187-919-4 |
EAN | 9788381879194 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |