Psychologia dla coachów, Świeży Maciej

Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować odpowiednio do potrzeb.
Czytelnik znajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
– w podtrzymywaniu motywacji i podejmowaniu wyzwań;
– w uczeniu się i twórczym podejściu do przeszkód;
– w budowaniu bardziej trafnego obrazu własnej osoby;
– w rozumieniu i kierowaniu własnymi emocjami;
– w zmianie przekonań i schematów na bardziej użyteczne.
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada również, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy też powinna zostać skierowana do terapeuty.

Kategoria:

Opis

Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować odpowiednio do potrzeb.
Czytelnik znajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
– w podtrzymywaniu motywacji i podejmowaniu wyzwań;
– w uczeniu się i twórczym podejściu do przeszkód;
– w budowaniu bardziej trafnego obrazu własnej osoby;
– w rozumieniu i kierowaniu własnymi emocjami;
– w zmianie przekonań i schematów na bardziej użyteczne.
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada również, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy też powinna zostać skierowana do terapeuty.

Dodatkowe informacje

Autorzy

Świeży Maciej

Tytuł

Psychologia dla coachów

Wydawca

Wolters Kluwer

ISBN

978-83-8187-919-4

EAN

9788381879194

Tematyka

Ekonomia Biznes