Media w erze cyfrowej,
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
– mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
– dezinformacja w przekazie medialnym,
– reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
– dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
– udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.
Opis
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
– mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
– dezinformacja w przekazie medialnym,
– reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
– dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
– udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje
Tytuł | Media w erze cyfrowej |
---|---|
Wydawca | Wolters Kluwer |
ISBN | 978-83-8223-762-7 |
EAN | 9788382237627 |
Tematyka | Prawo Książki dla praktyków |