Media w erze cyfrowej,

Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
– mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
– dezinformacja w przekazie medialnym,
– reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
– dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
– udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.

Opis

Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
– mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
– dezinformacja w przekazie medialnym,
– reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
– dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
– udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.

Dodatkowe informacje

Tytuł

Media w erze cyfrowej

Wydawca

Wolters Kluwer

ISBN

978-83-8223-762-7

EAN

9788382237627

Tematyka

Prawo Książki dla praktyków