Znajdę przyjaciela Karty pracy 8-15 lat, Kolanko Agnieszka
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: – po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? – jakie cechy powinien mieć przyjaciel? – jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? – jak postępować w sytuacjach problemowych? – jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych.
Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: – przyjaźń – koleżeństwo – znajomość – sposoby znajdowania przyjaciół – przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów – przeszkody w nawiązywaniu znajomości – sposoby rozwiązywania konfliktów – cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: – kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji – ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza.
Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Poznaję emocje i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.
Opis
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem wchodzenia w interakcje społeczne. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z poczuciem osamotnienia i niezrozumienia. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: – po czym można poznać, że ktoś chciałby być twoim przyjacielem? – jakie cechy powinien mieć przyjaciel? – jakie mogą być przeszkody w znalezieniu przyjaciela? – jak postępować w sytuacjach problemowych? – jak rozpocząć rozmowę z rówieśnikiem? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji społecznych, emocjonalnych i komunikacyjnych.
Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: – przyjaźń – koleżeństwo – znajomość – sposoby znajdowania przyjaciół – przykładowa rozmowa z kolegą za pomocą SMS-ów – przeszkody w nawiązywaniu znajomości – sposoby rozwiązywania konfliktów – cechy dobrego przyjaciela. Dodatkowo publikacja zawiera: – kalendarz relacji przyjacielskiej – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania relacji – ponad 500 naklejek do wypełnienia kalendarza.
Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Poznaję emocje i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.
Dodatkowe informacje
Autorzy | Kolanko Agnieszka |
---|---|
Tytuł | Znajdę przyjaciela Karty pracy 8-15 lat |
Wydawca | Harmonia |
ISBN | 978-83-8309-022-1 |
EAN | 9788383090221 |
Tematyka | Pedagogika Oświata Szkolnictwo |