Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa, Mazurek-Łopacińska Krystyna

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Kategoria:

Opis

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Dodatkowe informacje

Autorzy

Mazurek-Łopacińska Krystyna

Tytuł

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

Wydawca

PWE

ISBN

978-83-208-2442-1

EAN

9788320824421

Tematyka

Ekonomia Biznes