Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa, Mazurek-Łopacińska Krystyna
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Opis
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Dodatkowe informacje
Autorzy | Mazurek-Łopacińska Krystyna |
---|---|
Tytuł | Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa |
Wydawca | PWE |
ISBN | 978-83-208-2442-1 |
EAN | 9788320824421 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |