Teatrzyki szkolne dla klas I-III, Kownacka Maria, Rodziewicz Joanna
Nauczyciele kształcenia zintegrowanego znajdą w tej książce doskonałe narzędzie do zorganizowania małych i większych przedstawień teatralnych w klasach I–III szkoły podstawowej. Książka zawiera z jednej strony cztery scenariusze atrakcyjnych do wystawienia sztuk teatralnych, a z drugiej wskazówki praktyczne dla nauczycieli i małych aktorów. Scenariusze są napisane prostym językiem, dostosowanym do percepcji dziecięcego odbiorcy. Charakteryzują się barwną, żywą akcją, są pełne humoru i ciepła. Sztuki teatru dziecięcego Marii Kownackiej – wielkiej mistrzyni gatunku – mogą być przedstawiane w najskromniejszych warunkach scenicznych – może to być zarówno scena kukiełkowa, jak i żywy plan. Każdy scenariusz jest opatrzony wstępem zawierającym: uwagi inscenizacyjne, omówienie postaci, wskazówki reżyserskie i opisy kostiumów.
Lektura pomocnicza dla klas I–III szkoły podstawowej
Opis
Nauczyciele kształcenia zintegrowanego znajdą w tej książce doskonałe narzędzie do zorganizowania małych i większych przedstawień teatralnych w klasach I–III szkoły podstawowej. Książka zawiera z jednej strony cztery scenariusze atrakcyjnych do wystawienia sztuk teatralnych, a z drugiej wskazówki praktyczne dla nauczycieli i małych aktorów. Scenariusze są napisane prostym językiem, dostosowanym do percepcji dziecięcego odbiorcy. Charakteryzują się barwną, żywą akcją, są pełne humoru i ciepła. Sztuki teatru dziecięcego Marii Kownackiej – wielkiej mistrzyni gatunku – mogą być przedstawiane w najskromniejszych warunkach scenicznych – może to być zarówno scena kukiełkowa, jak i żywy plan. Każdy scenariusz jest opatrzony wstępem zawierającym: uwagi inscenizacyjne, omówienie postaci, wskazówki reżyserskie i opisy kostiumów.
Lektura pomocnicza dla klas I–III szkoły podstawowej
Dodatkowe informacje
Autorzy | Kownacka Maria, Rodziewicz Joanna |
---|---|
Tytuł | Teatrzyki szkolne dla klas I-III |
Wydawca | Siedmioróg |
ISBN | 978-83-66837-42-3 |
EAN | 9788366837423 |
Tematyka | Edukacja |