Społeczno-edukacyjny potencjał szkoły a rynek pracy,
Problematyka zawarta w niniejszej publikacji została usytuowana w przestrzeni wielowymiarowej i bardzo zróżnicowanej. Perspektywy i uwarunkowania społeczno-edukacyjnego potencjału szkoły oraz nieustannie transformującego się rynku pracy zostały ujęte w kilka kluczowych obszarów analizy, to znaczy: ucznia, nauczyciela, szkoły, systemu wsparcia pedagogicznego, rynku pracy oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego. Autorzy tekstów zawartych w niniejszym opracowaniu podejmują ważne zagadnienia z perspektywy teoretycznej i badawczej oraz poszukują odpowiadających im implikacji w zakresie specyfiki funkcjonowania współczesnej szkoły i jej powiązań z rynkiem pracy. Autorzy ukazują różne perspektywy niekiedy tych samych zagadnień i problemów, niejako toczą ze sobą dyskusję. Czytelnik dzięki temu także może się do niej włączyć i formułować własne tezy i uogólnienia.
Opis
Problematyka zawarta w niniejszej publikacji została usytuowana w przestrzeni wielowymiarowej i bardzo zróżnicowanej. Perspektywy i uwarunkowania społeczno-edukacyjnego potencjału szkoły oraz nieustannie transformującego się rynku pracy zostały ujęte w kilka kluczowych obszarów analizy, to znaczy: ucznia, nauczyciela, szkoły, systemu wsparcia pedagogicznego, rynku pracy oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego. Autorzy tekstów zawartych w niniejszym opracowaniu podejmują ważne zagadnienia z perspektywy teoretycznej i badawczej oraz poszukują odpowiadających im implikacji w zakresie specyfiki funkcjonowania współczesnej szkoły i jej powiązań z rynkiem pracy. Autorzy ukazują różne perspektywy niekiedy tych samych zagadnień i problemów, niejako toczą ze sobą dyskusję. Czytelnik dzięki temu także może się do niej włączyć i formułować własne tezy i uogólnienia.
Dodatkowe informacje
Tytuł | Społeczno-edukacyjny potencjał szkoły a rynek pracy |
---|---|
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe UAM |
ISBN | 978-83-232-3827-0 |
EAN | 9788323238270 |
Tematyka | Psychologia |