Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka, Pulak Irena, Szczotka Martyna, Szewczuk Katarzyna

Książka porusza ważną problematykę zarówno na poziomie teorii, jak i badań naukowych. Publikacja wypełnia lukę w namyśle na temat relacji nauczyciela z rodzicem na poziomie wychowania przedszkolnego oraz inspiruje do dalszych analiz trudności związanych z tworzeniem wspólnot edukacyjnych w przedszkolach. Książka jest wartościowym dziełem, wnosi nowe spojrzenie na wiele obszarów związanych z organizowaniem współpracy na poziomie edukacji przedszkolnej.
Dr hab. Jolanta Andrzejewska, prof. UMCS

Obszarów wzajemnej współpracy pomiędzy środowiskiem instytucjonalnym i rodzinnym – jak ukazano to w książce – jest wiele, mają one różny wymiar i dotykają zróżnicowanych aspektów, zarówno na poziomie ogólnym: placówka przedszkolna – rodzina oraz w relacjach bezpośrednich: nauczyciele – rodzice i dzieci.

Do osób najbardziej zainteresowanych pracą zaliczyć należy pedagogów-teoretyków, specjalistów z zakresu edukacji elementarnej, badaczy wczesnej edukacji, metodyków, nauczycieli-praktyków w przedszkolach i klasach początkowych. Grupę potencjalnych odbiorców powiększą zapewne studenci pedagogiki.
Dr hab. Joanna Sosnowska, prof. UŁ

Opis

Książka porusza ważną problematykę zarówno na poziomie teorii, jak i badań naukowych. Publikacja wypełnia lukę w namyśle na temat relacji nauczyciela z rodzicem na poziomie wychowania przedszkolnego oraz inspiruje do dalszych analiz trudności związanych z tworzeniem wspólnot edukacyjnych w przedszkolach. Książka jest wartościowym dziełem, wnosi nowe spojrzenie na wiele obszarów związanych z organizowaniem współpracy na poziomie edukacji przedszkolnej.
Dr hab. Jolanta Andrzejewska, prof. UMCS

Obszarów wzajemnej współpracy pomiędzy środowiskiem instytucjonalnym i rodzinnym – jak ukazano to w książce – jest wiele, mają one różny wymiar i dotykają zróżnicowanych aspektów, zarówno na poziomie ogólnym: placówka przedszkolna – rodzina oraz w relacjach bezpośrednich: nauczyciele – rodzice i dzieci.

Do osób najbardziej zainteresowanych pracą zaliczyć należy pedagogów-teoretyków, specjalistów z zakresu edukacji elementarnej, badaczy wczesnej edukacji, metodyków, nauczycieli-praktyków w przedszkolach i klasach początkowych. Grupę potencjalnych odbiorców powiększą zapewne studenci pedagogiki.
Dr hab. Joanna Sosnowska, prof. UŁ

Dodatkowe informacje

Autorzy

Pulak Irena, Szczotka Martyna, Szewczuk Katarzyna

Tytuł

Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka

Wydawca

Ignatianum

ISBN

978-83-7614-456-6

EAN

9788376144566

Tematyka

Pedagogika Oświata Szkolnictwo