Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka, Pulak Irena, Szczotka Martyna, Szewczuk Katarzyna
Książka porusza ważną problematykę zarówno na poziomie teorii, jak i badań naukowych. Publikacja wypełnia lukę w namyśle na temat relacji nauczyciela z rodzicem na poziomie wychowania przedszkolnego oraz inspiruje do dalszych analiz trudności związanych z tworzeniem wspólnot edukacyjnych w przedszkolach. Książka jest wartościowym dziełem, wnosi nowe spojrzenie na wiele obszarów związanych z organizowaniem współpracy na poziomie edukacji przedszkolnej.
Dr hab. Jolanta Andrzejewska, prof. UMCS
Obszarów wzajemnej współpracy pomiędzy środowiskiem instytucjonalnym i rodzinnym – jak ukazano to w książce – jest wiele, mają one różny wymiar i dotykają zróżnicowanych aspektów, zarówno na poziomie ogólnym: placówka przedszkolna – rodzina oraz w relacjach bezpośrednich: nauczyciele – rodzice i dzieci.
Do osób najbardziej zainteresowanych pracą zaliczyć należy pedagogów-teoretyków, specjalistów z zakresu edukacji elementarnej, badaczy wczesnej edukacji, metodyków, nauczycieli-praktyków w przedszkolach i klasach początkowych. Grupę potencjalnych odbiorców powiększą zapewne studenci pedagogiki.
Dr hab. Joanna Sosnowska, prof. UŁ
Opis
Książka porusza ważną problematykę zarówno na poziomie teorii, jak i badań naukowych. Publikacja wypełnia lukę w namyśle na temat relacji nauczyciela z rodzicem na poziomie wychowania przedszkolnego oraz inspiruje do dalszych analiz trudności związanych z tworzeniem wspólnot edukacyjnych w przedszkolach. Książka jest wartościowym dziełem, wnosi nowe spojrzenie na wiele obszarów związanych z organizowaniem współpracy na poziomie edukacji przedszkolnej.
Dr hab. Jolanta Andrzejewska, prof. UMCS
Obszarów wzajemnej współpracy pomiędzy środowiskiem instytucjonalnym i rodzinnym – jak ukazano to w książce – jest wiele, mają one różny wymiar i dotykają zróżnicowanych aspektów, zarówno na poziomie ogólnym: placówka przedszkolna – rodzina oraz w relacjach bezpośrednich: nauczyciele – rodzice i dzieci.
Do osób najbardziej zainteresowanych pracą zaliczyć należy pedagogów-teoretyków, specjalistów z zakresu edukacji elementarnej, badaczy wczesnej edukacji, metodyków, nauczycieli-praktyków w przedszkolach i klasach początkowych. Grupę potencjalnych odbiorców powiększą zapewne studenci pedagogiki.
Dr hab. Joanna Sosnowska, prof. UŁ
Dodatkowe informacje
Autorzy | Pulak Irena, Szczotka Martyna, Szewczuk Katarzyna |
---|---|
Tytuł | Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka |
Wydawca | Ignatianum |
ISBN | 978-83-7614-456-6 |
EAN | 9788376144566 |
Tematyka | Pedagogika Oświata Szkolnictwo |