Robert Iger, Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company

Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko.

Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.

Opinie

Na razie nie ma opinii o książce. Możesz to zmienić! Dodaj swoją recenzję.

Napisz pierwszą opinię o “Robert Iger, Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opis

Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko.

Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.

Dodatkowe informacje

Autor

Robert Iger

Tytuł

Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company

Wydawca

SQN

Data premiery

czerwiec 2020

Kategoria

Biografie