Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka,

Przedstawiana książka to monograficzne opracowanie problematyki dotyczącej pracy nauczyciela w placówkach edukacyjnych. W toku przygotowywania tej pozycji, myślą towarzyszącą redaktorkom książki było poszukiwanie możliwości inspirowania nauczycieli i badaczy procesów edukacyjnych związanych z pracą z młodszymi dziećmi, zaszczepiania ciągle nowymi ideami, poszukiwanie ciekawych kontekstów, wyjaśniających bądź inspirujących prace nauczyciela.
Rzeczywistość niesie bowiem ciągle nowe problemy, a zmiany cywilizacyjne sprawiają, że nauczyciele muszą mierzyć się z wieloma trudnymi i codziennie doświadczanymi sytuacjami.
Warto dzielić się więc spostrzeżeniami, wynikami prowadzonych badań, wymieniać się doświadczeniem, zwłaszcza, że mogą stać się one dla czytelników źródłem czynników inicjatywnych we własnym rozwoju.
Fragment Wstępu

Opis

Przedstawiana książka to monograficzne opracowanie problematyki dotyczącej pracy nauczyciela w placówkach edukacyjnych. W toku przygotowywania tej pozycji, myślą towarzyszącą redaktorkom książki było poszukiwanie możliwości inspirowania nauczycieli i badaczy procesów edukacyjnych związanych z pracą z młodszymi dziećmi, zaszczepiania ciągle nowymi ideami, poszukiwanie ciekawych kontekstów, wyjaśniających bądź inspirujących prace nauczyciela.
Rzeczywistość niesie bowiem ciągle nowe problemy, a zmiany cywilizacyjne sprawiają, że nauczyciele muszą mierzyć się z wieloma trudnymi i codziennie doświadczanymi sytuacjami.
Warto dzielić się więc spostrzeżeniami, wynikami prowadzonych badań, wymieniać się doświadczeniem, zwłaszcza, że mogą stać się one dla czytelników źródłem czynników inicjatywnych we własnym rozwoju.
Fragment Wstępu

Dodatkowe informacje

Tytuł

Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka

Wydawca

Adam Marszałek

ISBN

978-83-8180-414-1

EAN

9788381804141

Tematyka

Pedagogika Oświata Szkolnictwo