Budowanie znaczeń dydaktyki W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog,

Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.

Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec

Opis

Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.

Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec

Dodatkowe informacje

Tytuł

Budowanie znaczeń dydaktyki W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog

Wydawca

UMCS

ISBN

978-83-227-9570-5

EAN

9788322795705

Tematyka

Pedagogika Oświata Szkolnictwo