Budowanie znaczeń dydaktyki W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog,
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.
Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec
Opis
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.
Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec
Dodatkowe informacje
Tytuł | Budowanie znaczeń dydaktyki W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog |
---|---|
Wydawca | UMCS |
ISBN | 978-83-227-9570-5 |
EAN | 9788322795705 |
Tematyka | Pedagogika Oświata Szkolnictwo |