Digital learning, Machalska Marta

W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.

Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
• jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji;
• jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować;
• co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning;
• jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.

Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji.

Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.

Kategoria:

Opis

W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.

Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
• jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji;
• jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować;
• co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning;
• jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.

Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji.

Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.

Dodatkowe informacje

Autorzy

Machalska Marta

Tytuł

Digital learning

Wydawca

Wolters Kluwer

ISBN

978-83-8286-207-2

EAN

9788382862072

Tematyka

Popularnonaukowa