Biznes międzynarodowy,
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: – Synteza; – Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; – Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; – Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; – Pytania kontrolne; – Literatura zalecana
Opis
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: – Synteza; – Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; – Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; – Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; – Pytania kontrolne; – Literatura zalecana
Dodatkowe informacje
Tytuł | Biznes międzynarodowy |
---|---|
Wydawca | Key Text |
ISBN | 978-83-87251-66-6 |
EAN | 9788387251666 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |