Biznes międzynarodowy,

Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: – Synteza; – Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; – Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; – Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; – Pytania kontrolne; – Literatura zalecana

Kategoria:

Opis

Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: – Synteza; – Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; – Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; – Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; – Pytania kontrolne; – Literatura zalecana

Dodatkowe informacje

Tytuł

Biznes międzynarodowy

Wydawca

Key Text

ISBN

978-83-87251-66-6

EAN

9788387251666

Tematyka

Ekonomia Biznes